Hen Ichaer

Aktualizacja 8.5 – pełna lista zmian

Patch 8.5 już jutro ląduje na serwerach, a wraz z nim, tradycyjnie, otrzymujemy comiesięczną porcję poprawek, usprawnień i zmian w balansie. Również rozpocznie się kolejna podróż, a jej bohaterką będzie Triss Merigold!

PS. O zmianach jakie otrzyma tryb Draftu pisaliśmy kilka godzin temu!

Zmiany

Neutralne

  • Zaklęta karacena: umiejętność zmieniono na: Rozkaz: Wzmocnij jednostkę w swojej ręce o 3 i daj jej 2 pkt pancerza.
  • Rytualny sztylet: umiejętność zmieniono na: Rozkaz: Zadaj wrogowi 3 pkt obrażeń i daj mu krwawienie (2).
  • Przeklęty zwój: umiejętność zmieniono na: Rozkaz: Dobierz wybraną kartę, następnie przenieś kartę ze swojej ręki na spód swojej talii.
  • Zbrojownia jest teraz lokalizacją. Umiejętność zmieniono na: Wytrzymałość. Rozmieszczenie: Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 6. Rozkaz: Daj sojuszniczej jednostce 3 pkt pancerza.
  • Regis: koszt werbunku zmieniono z 13 na 12.
  • Kraina Tysiąca Baśni jest teraz lokalizacją. Umiejętność zmieniono na: Wytrzymałość. Rozmieszczenie: Zagraj kartę specjalną ze swojej talii. Rozkaz: Przemień kartę specjalną w swojej ręce w losową jednostkę o tym samym koszcie werbunku z tej samej frakcji.
  • Operator: koszt werbunku zmieniono z 8 na 7.
  • Warsztat Płatnerski: wartość zapewnianego pancerza zmieniono z 1 na 2.
  • Wędrowny Kupiec: siłę zmieniono z 4 na 5.
  • Wagenburg: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Iris: Upiór: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
  • Umiejętność Towarzyszy Iris zmieniono na: Rozmieszczenie: Dobierz wybraną kartę ze swojej talii, następnie odrzuć losową kartę.Jeśli masz w ręce Iris, zamiast tego wybierz, którą kartę odrzucić.
  • Myrgtabrakke: siłę zmieniono z 4 na 5.
  • Koszt werbunku zmieniono z 8 na 7.

Potwory

  • Dettlaff van der Eretein: początkowy czas trwania Krwawego Księżyca zmieniono z 1 na 2.
  • Ukryty: siłę zmieniono z 5 na 6.
  • Archespor: siłę zmieniono z 2 na 4. Umiejętność zmieniono na: Zemsta: Wezwij wszystkie egzemplarze tej jednostki ze swojej talii do tego rzędu.
  • Mglak: umiejętność zmieniono na: Zemsta: Stwórz Mgłę w przeciwnym rzędzie na czas 3 tur.
  • Starożytny Mglak: siłę zmieniono z 1 na 4. Koszt werbunku zmieniono z 4 na 6. Umiejętność zmieniono na: Rozmieszczenie: Wzmocnij tę jednostkę o liczbę równą łącznemu czasowi działania efektów rzędu po przeciwnej stronie. Za każdym razem gdy nakładasz efekt rzędu, wzmocnij tę jednostkę o liczbę równą czasowi jego działania.
  • Cyklop nie jest już ograniczony do rzędu bliskiego starcia.
  • Miruna: siłę zmieniono z 4 na 5.
  • Sukkub: kategorię zmieniono na „Relikt”.
  • Urna Cieni: umiejętność zmieniono na: Rozkaz: Aktywuj Zemstę sojuszniczej jednostki.
  • Eredin: siłę zmieniono z 5 na 6.

Skellige

  • Nawałnica Ciosów: umiejętność zmieniono na: Rozkaz: Rozdziel losowo 3 pkt obrażeń między wszystkie wrogie jednostki, ignorując ich pancerz. Ładunki: 3
  • Maska Uroborosa: liczbę kruków zmieniono z 1 na 2.
  • Koral: siłę zmieniono z 5 na 6. Umiejętność zmieniono na: Zapał. Rozkaz: Dobierz kartę, następnie odrzuć kartę. Za każdym razem gdy odrzucasz kartę, zadaj losowej wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń.
  • Zmutowany niedźwiedź posiada nową część umiejętności: Szał 7: Wpływa tylko na przeciwny rząd.
  • Eist Tuirseach: żądzę krwi zmieniono z 2 na 3.
  • Crach An Craite posiada nową część umiejętności: Rozkaz: Zadaj jednostce 1 pkt obrażeń. Odnowienie: 2.
  • Opancerzenie: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Totem Svalbloda jest teraz lokalizacją i posiada Wytrzymałość.
  • Kwatermistrz Szkoły Niedźwiedzia posiada teraz Zapał.
  • Szabrowniczka: siłę zmieniono z 2 na 3.
  • Pirat topornik: siłę zmieniono z 2 na 3.
  • Harald Psia Gęba: koszt werbunku zmieniono z 9 na 8.

Królestwa Północy

  • Manewr okrążający: umiejętność zmieniono na: Rozkaz: Dobierz wybraną kartę Królestw Północy, następnie wtasuj kartę ze swojej ręki do talii i stwórz Ochotnika w swoim rzędzie bliskiego starcia. Ładunki: 2.
  • Król Foltest jest teraz Żołnierzem. Siłę zmieniono z 7 na 6. Koszt werbunku zmieniono z 12 na 11. Nowa część umiejętności: Na koniec swojej tury wzmocnij jednostkę po prawej o 1.
  • Królowa Meve jest teraz Żołnierzem Nowa część umiejętności: Gdy licznik osiąga 0, wzmocnij wszystkie sojusznicze jednostki o 1 i zresetuj licznik. Za każdym razem gdy ta jednostka zostanie wzmocniona, zyskaj 1 pkt pancerza.
  • Biedna Pierdolona Piechota: siłę zmieniono z 1 na 3. Umiejętność zmieniono na: Rozmieszczenie: Stwórz Lewą Pierdoloną Flankę i Prawą Pierdoloną Flankę po obu stronach tej jednostki. Więź: Wzmocnij tę jednostkę o 3.
  • Lyrijski kusznik: siłę zmieniono z 3 na 4.
  • Wieża Oblężnicza: witalność i wzmocnienie zmieniono z 3 na 4.
  • Natchniony zapał: wzmocnienie zmieniono z 1 na 2.

Scoia’tael

  • Pobudzenie: umiejętność zmieniono na: Rozkaz: Wzmocnij jednostkę w swojej ręce o 1. Ładunki: 2.
  • Wielki Dąb: siłę zmieniono z 7 na 8.
  • Neofita Scoia’tael posiada nową część umiejętności: Rozkaz: Przemień sojuszniczego Elfa w Elfiego Czatownika.
  • Munro Bruys: umiejętność zmieniono na: Zapał. Rozkaz: Przemień sojuszniczych Awanturników w Straceńców. Ładunki: 2.
  • Awangarda Vrihedd: siłę zmieniono z 1 na 2.
  • Adept Szkoły Kota: siłę zmieniono z 3 na 4.

Nilfgaard

  • Morvran Voorhis: siłę zmieniono z 6 na 7.
  • Blokada: premię do werbunku zmieniono z 13 na 14.
  • Cesarska formacja posiada nową część umiejętności: Za każdym razem gdy zagrywasz Żołnierza, daj mu 1 pkt pancerza za każdego sąsiadującego Żołnierza.
  • Damien De la Tour: siłę zmieniono z 5 na 6.
  • Stefan Skellen: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
  • Vreemde: koszt werbunku zmieniono z 7 na 6.
  • Vrygheff: siłę zmieniono z 3 na 4.
  • Vivienne de Tabris: siłę zmieniono z 3 na 4.
  • Bal maskowy teraz przejdzie krok dalej tylko w przypadku Arystokratów zagranych po twojej stronie pola bitwy.
  • Emhyr var Emreis: umiejętność zmieniono na: Zapał. Rozmieszczenie: Dobierz kartę, następnie przenieś kartę ze swojej ręki na spód swojej talii. Za każdym razem gdy twój przeciwnik zagrywa jednostkę, daj jej status Szpiega. Rozkaz: Przechwyć wrogą jednostkę o sile 1 ze statusem Szpieg. Lojalność: Na koniec swojej tury odśwież Rozkaz tej karty.
  • Saper jest teraz Żołnierzem. Siłę zmieniono z 3 na 4.
  • Błędny rycerz z Toussaint: siłę zmieniono z 2 na 3.
  • Rico Meiersdorf będzie teraz zmieniać swoją siłę również wtedy, kiedy znajduje się w twojej talii.

Syndykat

  • Pokątny alchemik: umiejętność zmieniono na: Zapał. Rozkaz: Daj sojuszniczej jednostce Truciznę i zyskaj 2 monety.
  • Horst Borsodi: nowa część umiejętności: Opłata 1: Daj sojuszniczej jednostce witalność na 1 turę.
  • Ewald Borsodi: nowa część umiejętności: Opłata 1: Daj wrogiej jednostce krwawienie na 1 turę.
  • Mag Salamandry jest teraz Czarodziejem.
  • Roland Bleinheim: opis karty teraz prawidłowo precyzuje, że jednostka musi zyskać Truciznę, by zdobyć monety.
  • Tasak: pancerz zmieniono z 2 na 0.
  • Skurwiel Junior: umiejętność zmieniono na: Amok. Rozmieszczenie: Zadaj wzmocnionej wrogiej jednostce 6 pkt obrażeń. Zyskaj monetę za każdy nadmiarowy punkt obrażeń. Lojalność: Zamiast tego zadaj obrażenia wrogiej jednostce. Opłata 3: Zniszcz wrogą jednostkę o sile 3 lub mniejszej.
  • Niziołek Kasiarz: usunięto Zastraszanie. Siłę zmieniono z 3 na 4.
  • Potępienie: koszt werbunku zmieniono z 8 na 7.
  • Bracia Więksi: pancerz zmieniono z 4 na 5.
  • Magister: zadawane obrażenia zmieniono z 3 na 4.
  • Zatoka piracka: umiejętność zmieniono na: Rozkaz: Stwórz Morską hienę w sojuszniczym rzędzie. Ładunki: 2.
  • Boris: siłę zmieniono z 3 na 5.
  • Wielki Inkwizytor Helveed: siłę zmieniono z 5 na 6.
  • Stróż Wiecznego Ognia: umiejętność zmieniono na: Rozmieszczenie: Wzmocnij sąsiadujące jednostki o 1. Haracz 4: Zamiast tego wzmocnij wszystkie jednostki w tym rzędzie o 1. Obniż koszt haraczu tej karty o 1 za każdego sojuszniczego duchownego.
  • Święty Płomień: dodano kategorię Wybrańcy Ognia.
  • Oko Tygrysa: liczbę monet zmieniono z 4 na 5.

Nowe elementy gry

  • Wprowadzono obsługę 60 kl./s na komputerach Apple M1 (Silicon). Użytkownik może się przełączać między 30 a 60 klatkami w menu opcji.
  • Znajdź opcje oszczędzania energii.
  • Nowa Podróż:

Nowa postać: Poznaj Triss i Condwiramurs Tilly – potężną czarodziejkę i utalentowaną jasnowidzkę.

Nagrody – Mnóstwo nagród do odblokowania na ścieżce standardowej i premium.

Kontrakty – Możesz odblokować jeszcze więcej ozdób, rozgrywając partie w swoich ulubionych strojach.

Fabuła – obrazy ze snów Condwiramurs o życiu Triss, każdego tygodnia uzupełniane o nowe zadania.

  • Nowe talie startowe
  • Nazwy kart, tagi i słowa kluczowe zawierające łacińskie litery ze znakami diakrytycznymi (np. ą, ê) można teraz wyszukiwać, używając zwykłych liter łacińskich.
  • Wizualne ulepszenia przy używaniu rozkazów manewrów bojowych premium. Dodano nowe efekty wizualne dla Oka Tygrysa, Jadu bazyliszka i Myśli technicznej.

Poprawki

  • Grafiki z podróży prawidłowo wyświetlają się teraz na urządzeniach mobilnych.
  • Plansze prawidłowo skalują się teraz na urządzeniach mobilnych w podglądzie menu „Gra” i przy wyborze ornamentu talii.
  • Karta Jaskier: Przechwałki jest teraz w stanie wskazać i zniszczyć jednostkę Tygrys szablozęby: Zasadzka.
  • Wilczy Dół aktywuje się teraz prawidłowo, kiedy przeciwnik zagra Pułapkę.
  • Sigi Reuven nie będzie już liczyć kart z unikatową kategorią gangu ze swojej pierwotnej talii, jeśli zostanie zagrany przez przeciwnika przy użyciu Cantarelli.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *