Hen Ichaer

Aktualizacja 9.1 – Lista Zmian

Aktualizacja 9.1 to łatka pomiędzy wydaniem pierwszego zestawu dodatku Cena Władzy, a drugiego.

Skupia się ona na poprawie błędów w rozgrywce a także balansie kart ze wszystkich frakcji. 

Poza tym, przygotowuje grę na nadchodzący WitcherCon

Ale nie oszukujmy się, najważniejszą zmianą jest dodanie Vaedermakarowi zasłużonej kategorii Druid!  

Nowe elementy gry

  • Festiwal WitcherCon – rozpoczyna się 2 dni po premierze aktualizacji

Neutralne

  • Nowa karta: W siną dal

Kategoria: Wiedźmin, siła: 1, koszt werbunku: 11.

Karta zaczyna rozgrywkę po lewej stronie twojej ręki.

Jeśli na początku twojej tury karta jest w ręce, przenosi się o jedno miejsce w prawo i wzmacnia się o 1.

Na zakończenie tury, jeśli nie pasujesz, a po prawej stronie od tej karty nie ma już żadnej innej karty, wzywa tę kartę do losowego sojuszniczego rzędu, po czym dobierasz kartę.

  • Doppler: koszt werbunku zmieniono z 6 na 5.
  • Niedźwiedź: koszt werbunku zmieniono z 6 na 4.
  • Przewodnik karawany: koszt werbunku zmieniono z 6 na 5.
  • Jaskółka: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Mahakamski Dwójniak: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Zwiadowca: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Vaedermakar: dodano kategorię Druid.
  • Yennefer: Wróżba: koszt werbunku zmieniono z 9 na 8.
  • Triss Merigold: koszt werbunku zmieniono z 9 na 8.

Potwory

  • Białe Zimno: dodano nową część zdolności “Gdy zagrasz jednostkę Dziki Gon, zwiększ jej wartość o 1, jeśli w przeciwległym rzędzie znajduje się Mróz.”
  • Lodowy Gigant: koszt werbunku zmieniono z 6 na 5.
  • Odrażająca Uczta: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Gryf: siłę zmieniono z 8 na 9.
  • Kikimora robotnica: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Czerwoni Jeźdźcy: koszt werbunku zmieniono z 6 na 5.
  • Ard Gaeth: koszt werbunku zmieniono z 9 na 8.
  • Bezkost: siłę zmieniono z 3 na 4.
  • Uczennica wiedźmy: koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.

Skellige

  • Gniew Morza: premię do werbunku zmieniono z 14 na 15.
  • Skelligijski Weteran: wymogi w zakresie szału zmieniono z 2 na 3.
  • Pirat Dimun: siłę zmieniono z 7 na 8.
  • Wściekły niedźwiedź: siłę zmieniono z 7 na 8.
  • Pohańbiony Pięściarz: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Szkuci: dodano odnowienie: 1.
  • Ochotnicy an Craite: siłę zmieniono z 3 na 4.
  • Morkvarg: dodano kategorię Piraci, koszt werbunku zmieniono z 8 na 7.
  • Kultysta Svalbloda: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.

Królestwa Północy

  • Manewr Okrążający: premię do werbunku zmieniono z 16 na 15.
  • Kawaleria Nieśmiertelnych: koszt werbunku zmieniono z 6 na 5.
  • Przeklęty Rycerz: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Redańska Elita: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4, pancerz zmieniono z 4 na 3.
  • Rydwan bojowy: dodano odnowienie: 3.
  • Wzmocniona balista: siłę zmieniono z 4 na 3, pancerz zmieniono z 0 na 1.

Scoia’tael

  • Pół-elf łowca: koszt werbunku zmieniono z 6 na 5.
  • Zaczepka: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Krasnolud Najemnik: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Obrońca Mahakamu: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Elfi Łucznik: siłę zmieniono z 4 na 5.
  • Zaklinaczka Puszczy: Rozkaz (daleki zasięg) zmieniono na “Daj sojuszniczej jednostce witalność na 3 tury.”
  • Sabotażysta Szkoły Kota: siłę zmieniono z 4 na 5.

Nilfgaard

  • Cesarska Formacja: część umiejętności zmieniono na “Kiedy wszystkie ładunki zostaną wykorzystane, przenieś jednostkę ze swojej talii na jej wierzch.”
  • Areszt: premię do werbunku zmieniono z 16 na 15.
  • Przechera: premię do werbunku zmieniono z 17 na 16.
  • Poselstwo: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Nilfgaardzki rycerz: siłę zmieniono z 7 na 8.
  • Żółw Ard Feainn: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Mistrzyni tortur: siłę zmieniono z 4 na 5.
  • Albrich: koszt werbunku zmieniono z 7 na 6.
  • Wiedźmin Szkoły Żmii: efekt Adrenaliny 6 zmieniono na “Jeśli nie jest Sługą, stwórz podstawowy egzemplarz tej jednostki na wierzchu talii przeciwnika.”
  • Zatrute ostrze: efekt Śmiertelnego ciosu zmieniono na “Jeśli nie jest Sługą, wygnaj tę jednostkę i stwórz jej podstawowy egzemplarz na wierzchu talii przeciwnika.”
  • Affan Hillergrand: koszt werbunku zmieniono z 8 na 7.
  • Cesarski Golem: siłę zmieniono z 11 na 12, koszt werbunku zmieniono z 7 na 6.
  • Mistrz Plag: koszt werbunku zmieniono z 5 na 6.
  • Strażnik: kolor zmieniono ze złotego na brązowy, rzadkość zmieniono z epickiej na powszechną.

Syndykat

  • Zatoka Piracka: premię do werbunku zmieniono z 15 na 14.
  • Nagroda Główna: premię do werbunku zmieniono z 16 na 15.
  • Przemyt: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Ghul z areny: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Endriaga z areny: siłę zmieniono z 5 na 6.
  • Zbir Tasaka: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Druhowie z przypadku: siłę zmieniono z 5 na 6.
  • Śliski Adriano: dodano nową część umiejętności “Zwiększ zysk o 1 dla każdej sojuszniczej Niedyskretnej kokoty.”
  • Skurwiel Junior: siłę zmieniono z 5 na 4.

Poprawki

  • Głos zza grobu nie będzie już pokazywał talii w kolejności.
  • Karty takie jak Zmutowany niedźwiedź, Cahir Mawr Dyffryn i Czarna Krew nie liczą już wzrostu siły bazowej jako wzmocnienia.
  • Mag skrytobójca nie można już zostać przywołany z wierzchu talii podczas tury przeciwnika.
  • Koszmar Iris będzie teraz poprawnie przemieniał demony.
  • Wysłanniczka z Cintry będzie teraz prawidłowo pokazywała wszystkie typy kart, a nie tylko jednostki.
  • Odnowienie Wzmocnionej balisty będzie teraz poprawnie odświeżane na początku tury, a nie na jej końcu.
  • Megaskop i Elfi zaklinacz będą teraz poprawnie resetować swój licznik po opuszczeniu planszy.
  • Naprawiono problem z shaderami wpływający na wygląd Adrenaliny i Tarczy.

PS. 
Koniecznie zerknijcie na nasze profile na Facebooku i Twitterze, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście! Ponadto zapraszamy nasz oficjalny kanał na Discordzie oraz na naszą partnerską grupę na Facebooku  GWINT Polska!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *