Hotfix 4.0.3 jest już dostępny
Wyczekiwany hotfix już jest!
Poniżej zapoznacie się ze zmianami oraz krótkim komentarzem do nich.
Lista zmian:
Tajemne Echo: limit werbunku zmieniono z 14 na 13.
Awanturnik: usunięto pancerz.
Zoltan Chivay: siłę zmieniono z 5 na 4, koszt werbunku zmieniono z 8 na 9.
Straż Mahakamska: siłę zmieniono z 3 na 2.
Barclay Els: siłę zmieniono z 4 na 3.
Taktyka Partyzancka: koszt werbunku zmieniono z 14 na 15.
Pobudzenie: koszt werbunku zmieniono z 15 na 16.
Smokożółw: koszt werbunku zmieniono z 12 na 11.
Terror Wielkiego Morza: siłę zmieniono z 4 na 5.
Portal: koszt werbunku zmieniono z 12 na 13.
Naprawiono błąd w działaniu karty Racowie Ard Feainn
Cieszę się, że REDzi szybko reagują na problemy po patchach, jednak czy aż tak drastyczne zmiany w sile kart krasnoludów były potrzebne? Owszem, była to mocna talia i wymagała techowania się. Jednak sam fakt, że po wrzuceniu jednej karty matchup stawał się już znacznie lepszy raczej sugerowałby, że talia nie jest zbyt opresyjna. W tej chwili dostała naprawdę po tyłku. Myślałbym, że zmniejszenie prowizji Mistycznego Echa i znerfienie Barclaya/ Straży Mahakamskiej byłoby wystarczające, nie odbierałbym pancerza Awanturnikom.
Również brakuje mi balansu Syndykatu, który zdaje się frakcją posiadającą na tę chwilę najlepszą talię i w przeciwieństwie do krasnoludów ciężko się na nią przygotować. Oprócz tego pozostałe zmiany jak najbardziej na plus, zwłaszcza buff Smokożółwia.
Zmiany w balansie to jedno, jednak jest kilka innych spraw, które wymagają uwagi. Dziwne komunikaty o nagrodach po zakończonym meczu, przebijający i nieadekwatnie głośny dźwięk i parę innych, jeszcze mniej naglących rzeczy. To wszystko wymaga naprawy, bo wiele ludzi skarży się, że odbiera to im zabawę. Pewnie ma to związek z nadchodzącą premierą na iOS, ale jednak zobaczyłbym z chęcią hotfix w tych sprawach
~ Veruis