Polowanie na Buga – Epizod 1, patch 4.1 “Lag na końcu tury”
CD PROJEKT RED nie przestaje nas zaskakiwać – dzisiaj został wprowadzony patch 4.1, który miał “Rozłączyć moduły logiczne i graficzne, dzięki czemu gra powinna sprawiać wrażenie szybszej i szybciej działać. Nie musisz już czekać na dokończenie animacji przed podjęciem kolejnych działań. ” Jednak wraz z prowadzeniem tego powstał swego rodzaju “lag” na końcu tury. Podniosły się głosy, że jest to błąd, a REDzi jak zwykle sknocili sprawę – czemu osobiście się nie dziwię. Jednak Jason Slama – Dyrektor GWINTa – postanowił wypowiedzieć się na ten temat pod tym linkiem.
Wypowiedz w wersji angielskiej.
O ile sam “feature” może drażnić, to jednak muszę przyznać, że Jason Slama wyszedł z tego obronną ręką, tłumacząc wiele – zwłaszcza, że zapowiadają dalszą pracę nad tym. Z drugiej strony mam wrażenie, że niedowiarki i tak będą marudzić, znajdując coś innego na co można narzekać. Ja się cieszę, że wytłumaczył tę sprawę, ale czy jest sens prowadzić takie dzienniczki? Nie jestem pewien.
~ Veruis